Dzienne archiwum: 8 stycznia 2022

Młodość na pokładzie w drodze na Pico

8 stycznia, sobota

Rano, lekko około południa :), pożegnaliśmy Tomka, naszego cicerone.  Jeszcze raz wielkie dzięki za opiekę nad jachtem! Tu jest nagranie z kamerki umieszczonej przez niego na grotmaszcie.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i ocean

Natomiast Milena i Tomek zachęceni morskimi opowieściami w trakcie wczorajszej kolacji i nieco późniejszą wizytą na melinie na Lady Melinie, postanowili zabawić się w bycie załogą. Skrócili swój pobyt w Horcie i się zamustrowali. Cel, Pico.

20220107_120536m IMG-20220112-WA0005

Odcumowaliśmy łódkę i popychani przez leciutki wiaterek przepłynęliśmy z Horty do Lajes w ich bardzo miłym towarzystwie. Tuż przed zachodem słońca, meandrując między skałami, wpłynęliśmy do małej mariny. Tak, tu trzeba naprawdę uważać!

20220109_084915m 20220109_085709m

Tomek świetnie sprawił się jako żeglarz, a Milena jako cook. Wieczorem zrobiliśmy spacerek po opustoszałych uliczkach malutkiego miasteczka i wróciliśmy na pokład uzupełnić płyny.